Hanımlar selam, kızım 11aylık ve acaba az mı yiyor siz neler veriyorsunuz diye sormak istedim. Sabah kahvaltı da yumurta yer çeyrek sonra az bişe avokado ve minik domates. Öğlen uykusundan sonra mı öğle yemeği veriyorsunuz ? Çünkü benimki uyanında geç oluyor akam yemeğine acıkmıyor ben kafamda türini oturtamadım sizlere danışmak istedim. Öğlen 4-5 yemek kaşığı sebzeli yemek akşam da biz ne yersek ondan da 4-5 Bebek kaşığı yiyor acıkınca mama istiyor çünkü bunlarla doymuyor ona yediricem diye bütün evi dolaşıyoruz artık çok yoruldum