Erkekannesi__ Anneler bebeğimin dudağına telefon düştü çok ağladı mesafe çok uzak değildi ama kendmde denedim çok acımıştır hızlı düştü sonuçta içim içimi yiyor canı acıdığı için diş etine çenesine vs zarar gelmiş midir hastaneye götürmeli miyim
arzutuana Erkekannesi__ sıkıntı etmeyin hastaneye giderek kan aldırarak falan daha çok acı neden çektiriyorsunuz düşe kalka büyüyecekler ☺️
Erkekannesi__ arzutuana diş etine çenesine vs zarar gelmemiştir değil mi kemikleri daha hassas olduğu için endişe ediyorum 😢
arzutuana Erkekannesi__ ben sanmıyorum bebekler çok güçlü ve çok hızlı yenileniyor vücutları hücreleri