Kulağının akması iyi bişey. İçindeki pisliği dışarıya atıyor. Ama o akanı temizlerken çok dikkat et. Kızımın doktoru kulağının içini temizleme, dışarıya aksın öyle temizle, iç kulağı temizleyeyim diye uğraşma zarar verebilirsin dedi. Sende dikkat et canım. Tavsiye olarak söylemek istedim 🙏🏻