ettyymom valla benimki 5.ayı bitirdi geçen aya kadar 0+ yazan emziğiyle içiyordu 260ml biberon sipariş ettim oda 1+ yazan emzikle geliyor zaten onda içiyor şuan birde 3+ aldım nasılsa geçicez diye benim bebeğim en başından beri memede de manada da dövüş çekiş içtiği için umursamadım açıkçası gayette içiyor hatta şöyle söyleyeyim dr. Browns kullanıyorduk bi anda biberon reddi yaşadık öylece phılıpse geçtik ama onun 1 numara emziği, phılıpsın 0+ olanından bile yavaştı çünkü phılıpsı verince aldı ama uzun bi süre genzine kaçırdı alışana dek. Yani demem o ki 4. Ay atağı zor ataktan olabilr o biraz