SetenayCo Alpmom_ En az 1 yaş, mümkünse 2 yaşa kadara nne babayla aynı odada, ayrı yatakta yatması öneriliyor. Ben iki buçuk yaşında ayırmaya başadım, şimdi 3 yaşında ve uyumak istediğinde anneciğim kendim uyurum sen salona git diyor.
mobesebesir Alpmom_ bence 2 yaşından sonra ayrılmalı oda ama oğlum halen bizimle yatıyor 3 yaşında. Maddiyat el verdiğinde ilk işim odasını ayırmak olacak kendisi de hazır bana büyük yatak dolap alcaz diye anlatıyor
Alpmom_ Hmm iyi yapmışsınız benimki 6 aylık oldu gece çok sık uyanıyor o yüzden ayiramiyorum henüz nasıl yapicam cidden bilmiyorum
deryakup Alpmom_ nacizade tavsiyem odasinda vakit gecirin gunduz uykularini odasinda yaptirin daha sonra tamamen odasinda yatirabilirsiniz
SetenayCo Alpmom_ Biz şöyle yaptık, kızımın yatağı, odası her şey hazırdı zaten, 6 aya kadar yatak odamızda sepet beşikte uyudu, sonra ona sığmayınca ben onun odasına taşındım. Kızım kendi yatağında, ben kanepede🤭
Alpmom_ SetenayCo Bazen deniyorum gündüz ama gözlerini açıyor uykusu kaçıyor alışacak mi korkusu oluştu şimdiden