SweetMom__ Papatya-eylul88 tereyağ isit kaynamadan kapat altını sonra içine pekmez koy canım 10 dk sonra arkasından su içir.
aslananne27 SweetMom__ öylemi ekran fotosunu çektim verdiğin tarifin aklımda bulunsun teşekkür ederim 🥰
SweetMom__ aslananne27 evet canım 2 kere verebilirsin sabah akşam , doğal zaten herhangi bir zararı olmaz. Elbete şurup anında kesmez ama biz şansımızı doğallıktan yana kullanalım🤗