berentt 3 buçuk ayliyiz Bayadır böyle ne yapicagimi inanın sasirdim idrarinda pembelikte cikiyor testleri temiz cikiyor yaşayan varmi ne yapixam akıl verin lutfen
Bihterrr berentt biberon başlığı sevmemiş olabilir mi? Benim bebeğim hep mamayla beslendi ilk doğduğunda i philips sevmemişti commotomo markayı kabul etmişti sonradan philipse de alıştı. Şimdi dr browns markadan nefret ediyor onla içmez asla