cansuh Burnu tıkalı sabahtan beri açmaya çalışıyorum serum fizyolojikle asprietörle bişey çıkmıyor grip mi oldu acaba sıcak odada duruyor bide. Verem aşısı var bi kaç güne bide bişey olur öu
aysebb cansuh 10 günlükken benden geçmişti grip olmuştu benim kızım olabiliyor yani küçükkende. Oda çok mu sıcak acaba ondan da burnu tıkanmış olabilir. Grip gibiyse anlaşılır zaten