Merhaba benim bebeğim 2 ay 9 günlük çevremde herkes bişey söylediği için bi karara varamadım gündüz çok sık emiyor 1 saati bulmuyor 15 dk max emse yatağa yatırınca uyanıyor biraz oyalıyorum tekrar emmek istiyor sütüm var aslında karnıda şişkin oluyor ama yetmiyor olabilir mi mama vermeli miyim çok kararsızım