Ben yaptırıyorum doktor 2-4 veya 3-5nci aylarda plan hazırlıyor ona göre, ben 3ve5nci ayda yaptırdım durumunuz varsa tabiki yaptırın yan etkileri de bebeğe göre değişiyor rota da sorun yaşamadım ama bexero da huzursuzluk ve ateş yaptı ki ağır bir aşı zaten normal