tarcinlikurabiyee Üç ay önce bronşit olmuştum tekrar doktora gittim yine film istediler fakat anlayamadım kitle vs yok değil mi ciğerlerim sökülüyor resmen akşam yine gideceğim anlayan varsa yorum yapabilir mi