Selimselim Bir sürü model var. Sizin alıp kullandığınız oh be iyi ki almışım dediğiniz bir marka model var mı acaba ve uyku açıyor mu:)
Mnli Selimselim simens eq.6 plus var bizde pandemide kafeler kapanınca almıştık nerdeyse o günden beri dışarda içmiyoruz sürekli termosla yanımızda taşıyoruz çekirdeğini ben caribou cafeden alıyorum oranın kahvesini seviyorum bazen petradan da alıyor eşim senelerdir kullanıyorum tek sıkıntı kahve bağımlısı oldum yapmak kolayıma geliyor çünkü çayı demlemeye sabrım tok günde en az 3 içiyorum bazen 5i buluyor eşim ve ben evden çalışıyoruz çalışırken de kahve isteği oluyor insanda misafire falan da yapıyoruz iyi oluyor yani
aymtii Selimselim espresso shot her türlü uykuyu açar. Ancak kapsül kahveler için bir şey diyemem bilmiyorum çünkü. Eskiden cafe işlettiğimiz için biliyorum ki sabahları sert çekim espresso, içine bir buz küpü atıp shot atıyordum, 1 dk içinde uyku falan kalmıyordu 😂
NmalkoC Selimselim ben 5 yıl oldu siemens eq9 kullanıyorum valla günde süpürge ve çamaşır sonrası en çok kullandığım makıne eğer gün içi espresso veya sütlü kahve çok tüketen biriyseniz gerçekten ihtiyac birde tezgahta alanınız varsa fakat çok kahve içen biri değilseniz çokta gerekli değil günde ben 5 espresso rahat içerim eşim 1 yada 2 tüketir 6 kilo kahve alıyorum toptan 4 ay gidiyor
-_-hUysUzvetatlikadin Selimselim kahve sever olarak makine hayatta önermem bence ciddi tad farkı oluyor düşünürsen alternatiflerinden bahsedeyim
Selimselim Mnli Cevabınız için çok teşekkür ederim. Peki içince uykunuz açılıyor mu bu benim için önemli çocuğum uyuyunca ben de uyuyakalıyorum ama eşimle kahve içsek biraz zaman kalsın isterim akşamları
Mnli Selimselim yani 5 tane içiyorum çocuğu uyuturken uyuyakalıyorum 😂 ama bu sizinle alakalı arkadaşım aklam çay içmiyor gece uyuyamıyormuş ben hep kafasını yastığa koyar koymaz uyuyan biri oldum üni zamanı kahve kola yapardım finallere çalışmak için yine uyurdum
Selimselim NmalkoC Öyle çok evde vakit geçirmiyoruz çok kahve içen insanlar da değiliz aslında. Filtre kahve ve Türk kahvesi makinemiz de var. Siz böyle söyleyince çok da ihtiyacımız yokmuş gibi geldi vazgeçtim gibi
NmalkoC Selimselim çok fazla tüketmiyorsanız en mantıklı karar aynı şekilde bende türk kahvesi makınesi almıştım eve misafirimde gelmiyor yılda 2 kez sadece ablam gelir onun için cıkarırım makıneyi yoksa sadece yer kaplıyor şuanki aklım olsa onu almazdım mesela
Selimselim NmalkoC Aynen ben de almazdım. Şimdi alıp pişmanlık yaşamak istemiyorum aynı şekilde çünkü sonra boş yere bekliyor öylece
gamze1806 Selimselim ben aldim nesperesso kapsül kahve olanindan, bence maddiyat sorunun yoksa alinabilir. Ben kahveye düşkünüm, nesperesso, flitre kahve, türk kahvesi makinalarim mevcut.