kubrakaradumann Kızlar ben 1.5 aylık bebeğime sleepy bez kullanıyorum şuan 2 numarayı kullanıyoruz ama kakasını çoğunlukla sırtına çıkarıyo az yada çok yapsa da farketmiyo birazda ishal gibi ondan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama bu markada bu sorunu yaşayan var mı bez değiştirmeyi düşünüyorum molfixi denemek istiyorum sizler ne marka kullanıyorsunuz memnun musunuz molfixte pişik vs gibi sorunlarla karşılaştınız mı taşma sırta çıkarma yaptı mı yada başka hangi markayı önerirsiniz?
SetenayCo kubrakaradumann Prima premium care. İlk üç numarası sıvı kakayı emiyor, bir kere bile sıkıntı yaşamadım bez konusunda.
ilay-mom Molfix kullandım sürekli taşma yaşadım baby turco denedim yine aynısı, goon kullanıyorum kalıbı büyük taşma vs yaşamadım , ayrıca az önce başka bir postta sleepynin pişik yaptığını okudum bu bebeğe göre değişir de siz bilirsiniz 🙏🏻