kurabiyevarsimitvar Tek ben mi böyleyim sabahtan akşama kadar çıkartmadığım hayvan sesi kalmıyor eğlendirmek için. Oyun ve aktivite aramaktan beynim yandı.🫠
Feyzosumunannesi kurabiyevarsimitvar 2 buçuk yıldır eşim de ben de ayni durumdayız. Birisi gelse de onunla oynasa diye bekliyoruz ahahah.
adalinamomm kurabiyevarsimitvar 1 yaşına kadar hiç tv izletmedik. Sonra açtığımızda da hiç çizgifilm izlemedi. Arada roman havası, çocuk şarkıları izledi. Bizse ilgileniyoruz ama bir yerden sonra yeterli gelemiyoruz maalesef. Şimdide kumanda elinde sürekli bize getiriyor şarkı açın diye 😂 Allah kolaylık versin hepimize
Meri-Mel kurabiyevarsimitvar Bunu her gün yapmıyorum bazen anneme kaçıyorum 😂🙈 2 yaş 1.5 aylık artık bir iki kez TV baktirdim tuvalet ihtiyacında çünkü mutfak yatak odası çocuk odası tehlikeli ne varsa yapıyor tezgah üstünr çıkıyor kapılar hep kilitli 🥺
LadyGaddar kurabiyevarsimitvar Zamanında Tarkan şarkıları söyleyen ben şimdi kırmızı balık gölde diye diye gün bitiriyorum😵💫 Adaletin bumu dünya 🫠😂
3kedili2bebekli kurabiyevarsimitvar ayı küçükmüş siz bu ayda kendi kendine oynamaya teşvik edin su top kuleleri üst üste dizilen kuleler iç içe gecirilen kutular çıkartmalı kitaplar alın ben o ayda alıştırmaya başladım şimdi ben oyun kurunca yarim saat 40 dakika kadar oynuyorlar hatta kendileri gidiyorlar oyuncağa kendileri kuruyorlar artık
beyazzkuguu kurabiyevarsimitvar oynamaz bacım oynamaz 😖 evde artık oynatacak eşya arıyorum bende kendi oyuncaklarından sıkıldı artık oyuncak almama kararı aldım ne alsam sıkılıyor
kubra00k Benim oğlan tv ye asla bakmaz. Açsam dahi dönüp bakmıyor bana tırmanıyor😀 oyuncaklarıylada tek asla oynamaz benimle oynar, gitmezsem ağlar. Yorucu gerçekten
kurabiyevarsimitvar kubra00k off çok kötü yeğenim de öyle ablam çöktü resmen Allah yardımcınız, yardımcımız olsun.😫
kurabiyevarsimitvar Feyzosumunannesi sürekli yardıma gelen Annesi ve kardeşleri olanlara hayranlıkla bakıyorum.🥹
Feyzosumunannesi kurabiyevarsimitvar Kayinvalidem annem ablam hepsi yakın ama haftada bir görüşüyoruz yani haftada 3 gün çok rahat oluyorum Hatta yazları annemlerin yazlığı var yayla da 2 ay onda kalıyoruz 😁😁 2 ay mis gibi geçiyor.
kurabiyevarsimitvar LadyGaddar Aynı bennnnn başka da bilmiyorum onu da tınlamıyor artık höhöhööö aaağğğğ diye tip tip ses çıkartınca gülüyor.😮💨🫠
usenmedimyaptimbirvelet kurabiyevarsimitvar 14 aylığa kadar tv açmadım sonra açtım 1 saat falan bakıyordu günde aşırı hırçınlaştı her şeye ağlar oldu 22 aylık perşembeden beri 0 ekran gidiyor kendine geldi resmen çocuk ben sadece oyun hamuru oynuyorum bide boyama yapıyoruz diğer türlü sıkılıyorum oynamak istemiyorum sonra ben bırakıyorum iş yapmaya başlıyorum o da arkamdan gelip benle duruyor çekmece dağıtıyor veya bana yardım ediyor😂 öyle geçiyor günler zor oluyor ama en azından deli gibi ağlamıyor 👎🏻
kurabiyevarsimitvar usenmedimyaptimbirvelet ay ben ekran vermediğim halde çok ağlıyor küçüklüğüne veriyorum inşallah düzelir🥺
Dlkuzn usenmedimyaptimbirvelet yemek yedirmeyi nasıl başardınız peki ekransız sabah kahvaltısını ara öğünlerini falan ekransız yer kendisi yediği için ama ben yedirdiğimde akşam öğününü aç aç diye tonton dedenin çiftliğini istiyor sadece onun zararını görürmüyüm bilmiyorum tabi hayvanları seslerini falan sayıyor ya bilmiyorum onun dışındaki saatlerde tv hep kapalı olur ve aramaz hiç oyun oynarız yemek yaparız ama o akşamki tek öğünde mutlaka aç diyor açmadan yedirebildiğim iki üç kaşık sadece
kurabiyevarsimitvar 3kedili2bebekli teşekkür ederim bakayım onlara değişik şeylerle oynamak istiyor artık sıkıldı oyuncaklarından🫠
Feldspar1 kurabiyevarsimitvar ilerde o kadar faydasını göreceksiniz ki bunların. Üşenip eline ekran veren tecrübeli anneden tavsiyeler :) toparlamak için canımız çıktı