Anneler selam🫶🏻
Bebeğim tam 4 aylık ama yaklaşık 2. Ayından beri kakasını hep haftada 1-2 kez yapar, anne sütüyle besleniyor ama sütüm günlük yeterli olmadığı için günde en az 1-2 kez mama veriyorum 90cc kadar, beslenmesi bu şekilde. Cuma doktor kontrolü var sorucam ama neden acaba böyle sizede danışmak istedim