Kızlar bebeğim 3ay10 günlük alttan iki diş çıkıyor beyazlık var doktorumuz gördü çok huzursuz elleri ağzında sürekli salyası akıyor salya ellerinin ağzında huzursuzluğu için yaptığınız bir şey varmı acaba doktorum tedagil kullanabilirsin dedi çok huysuzlanıesa calpol ver dedi ama ben ilaçsız çözüm arıyorum 3 ay olduğu içinde ne verebileceğimi bilemedim acaba sütümü sağsam dondursam öyle versem ama emzikte tutmuyor onuda sevmez soğan kereviz sapı falan vereb var ama 3 aylık daha erken mi olur midesine zararı olur mu bilemedim