Papatyannesi tosununannesiii aynı benim kızımda öyle yüz üstü bırakınca ağlıyor hiç istemiyor oturarak ilerliyor 🙃
sevvgi tosununannesiii benim kızım bir yaşına girince emekledi ayrıca emeklemedende yürüyebilir normal yani ❤️