nrynry Rabiiul bnde chicconun kini almistim damlarmaz filan diorlar hikaye oglum hic sewmedi biberona koydum irdan daha cok sewdi aldgim paraya yazik oldu ucuda hem serrtti önce bundan alacaktim sonra chicconunkini aldim keske almasaydim
canimpapatyam Rabiiul benim çocuğum bu suluğa bayılıyor. 6 aylıkken bile çok güzel öğrenmişti bununla tutup su içmeyi ama akıtmaz olayı kesinlikle yalan. Her su içtiğinde üst değiştiriyorum maalesef. Diş kaşımak için de kullanıyor bu arada. Versem dakikalarca oynar durur
leylannpembemontu Bizde bunu kullanıyoruz ama içerken çok geliyor önünde kalıyo hep şu an 8 aylık yemek yedirirken kullanıyoruz sadece uykuda susayınca falan biberondan anca
Rabiiul canimpapatyam benim kızım biberon emziğini parçaladı kaşımaktan çiğneyerek içiyor bazen biberondan daha fazla geliyor sanırım bu suluk o yüzden biraz daha bekleyeyim