Kızlar okuldan almak zorunda kaldım. Seneye de ağlar mı etkilenmiş başka okula gidelim diyorum kabul ediyor ama ben aynı okula devam etsin istiyorum ikinci dönem mi vermeliyim yoksa yaz tatilinden sonra mı aynı okula mı farklı okula mı taktik verin kafayı yemek üzereyim