akdenizzzzzz artık bizleri anlayabilecek yaştalar o yüzden kucak konusunu anlatın, hastalığı falan az çok biliyolar eğer seni kucağıma alırsam kötü oluyorum sadece sarılalım sonra sen benim elimden tut yürü diyebilirsiniz. Benim de belim ve dizlerim ağrıdığından çok mecbur kalmazsam kucağıma almamaya çalışıyorum söylüyorum annenin kucağı acıyo hadi yürüyelim falan deyince tamam diyo. Bizler çocuklarımızı çok önemsediğimiz için zorlanıyoruz ya yoksa salsak muhtemelen bu kadar yıpranmayız. Allah yardımcınız olsun❤️