Deniztalha hanimlar garipsemeden doğru yonlendirin olurmu dolabın 3n arkasında iki paket kedili kalmış görmemişim yani tavsiye edilen tüketim tarihi Eylül paketi açtım tadı çok güzel çıtır çıtır küf bayatlik yok bu tuketilirmi
barbiee_ Deniztalha bacım tüketilmez paketli gıda sonuşta. Tavuk değil ki tarihi geçse bile dondurucu da ona bişey olmaz
Deniztalha barbiee_ teşekkür ederim bende suphede kaldım birde misafire yapacaktım kimsenin sağlığını tehlikeye atamam
Mavili-mavilimorcicek Deniztalha İçerisinde süt ve süt ürünleri olan hiçbir gıdayı tarihi geçmişse tüketmeyin.
aymtii Deniztalha TETT ve SKT farklı şeylerdir. SKT, bu tarihten sonra ürünü asla kullanmayın, TETT bu tarihten sonra kullanılması tavsiye edilmez demek. Yönlendirme değil, bilgilendirmedir 😂
aymtii aymtii özet geçmek gerekirse SKT geçmiş ürün kullanmak güvenli değildir, zehirleyebilir. TETT geçmiş ürün ise lezzeti, kokusu, tadı için garanti verilemez, sorun yoksa tüketilebilir demektir. Biri güvenlik, diğeri kalite tarihidir yani
ezguscom aymtii bunu söylemeye geldim. Eğer sağlıklı serin ve kuru şekilde kaldıysa ben tüketiyorum. Dediğiniz gibi tavsiye edilen tüketim tarihi eğer bozuk değilse kullanılır demek. 😁
femay Deniztalha ben tüketirim ya kuru gıda sonuçta 😅 başkasına yapmam ama biz yiyeceksek yaparım yani atmaya kıyamam