xbebegimx tazeannisko hayir yiyebilirsin ben hep yedim hamileyken de iyice pistikten sonra sikinti olmaz
MSOK tazeannisko 3 yildir emziriyorum 1 yilda gebelik 4 sene… ve hayatim asiri kisitlandi arada yiyorum artik valla napim
1mom1 Ben hamilelikte de yedim şimdi emziriyorum yine yiyorum 😂 aşırıya kaçmadan hiç , yiyilir mı yiyilmez mı bilmiyorum ben yedim
ilay-mom Ben hamileyken arada yedim ama şuan emziriyorum her gün omletle yerim bir sorun yaşamadım suan