Oglum 27 aylık kelimelerimiz var komut alıypr göz temasımız iyi kendini ifade edebiliyor istediklerini parmagıyla gösterebiliyor ama çifli cümlelerimiz yok dicek kadar az anne elma,Anne gel bu yani istedigi zaman konuşuyor Doktora gittik çocuk gelişimine gönderdiler bizi ordanda komut alıyormu algısı nasıl diye baktılar çok şükür bir sorun görmedi dil terapisine gittik doktor yönlendirdi ordada bir sorun görmediler yani konuşunur zamanla dediler kıreşe gönderin dediler yani kıreçler çok pahalı ve zaten çok ufak yani parka gidiyoruz oyun grublarına gidiyoruz elimden gelen herşeyi yapıyorum tv 10 dakika sadece izliyo başkada acmıyorum bogmak istemiyorum yani onuda nerde hata yapıyorum bilmiyorum sizde durumlar nasıl arkadaşlar