eozlem neslihanny sürekli kan verdik durduk. Trizomi tip1 den şüphelendiler, İstanbul Acıbademe kan tahlilleri yolladık. Temiz çıktı. 7 aylık olana kadar belki 100 tüp kan verdik. Hiçbir şey çıkmadı. Sonra da zamanla değeri düştü.
mobesebesir neslihanny yeni doğan döneminde bu değer yüksek oluyor anneden geçen hormonlardan dolayı daha sonra bebek büyüdükçe düşüyor endişe etmeyin oğlumun 3 aylıkken 2 bin kürsüdeydi
neslihanny eozlem çok şükür adınıza çok sevindim gerçekten. Peki değer bir anda mı düştü yoksa zamanla azar azar inerek mi düştü, bir de ne zaman tam normal aralığa geldi değeriniz acaba? İnternette 1 yaşa kadar referans aralığına gelir yazıyor da.
eozlem SooMin hiç kansızlık yaşamadık çok şükür. Sadece travma oldu maalesef. Şuan beyaz önlüklü birini görünce yanımızdan geçse bile kıyameti koparıyor, 17 aylık.🥲
eozlem neslihanny 7. ayda 280lere düşünce doktor bize bir daha gelmeyin gerek yok dedi. Görünürde başka bir olumsuzluk da olmayınca tekrar tahlil yapmadık.
neslihanny eozlem anladım sadece AFP miydi yoksa alt ast gibi değerlerinizde de yükseklik var mıydı acaba ne için bakmışlar AFP ye
eozlem neslihanny alt ast de hep 500lerde çıkıyordu. Uzamış sarılık vardı bizde. Ursomed diye bir ilaç kullandık uzun süre. Sarılık değeri de 5. ayında düştü.
neslihanny mobesebesir öyle mi ya nette de bu tarz okudum aslında 1 yaşına kadar zamanla düşüyor yazıyor ama insan bi endişeleniyor
mobesebesir neslihanny bende kendimi harap etmiştim ağlamaktan gözlerim sismisti endiselenmeyin zamanla düzelir