Oğlum 12 aylık parmak ucu basıyor henüz desteksiz yürümüyor biz yürütmeye çalıştığımızda da parmak ucu gidiyor, doktoru 2 yaşına kadar normal karşılıyoruz çocuklar parmak ucu basmayı severler demişti. Ancak parmak ucu basmanın dışında ayına uygun hareketleri var mı yok mu bunlarda önemliymiş örneğin alkış yapmıyor bay bay yapmıyor vs gibi örnek vermişti