ibildere o kadar kötü hissediyorum ki kendimi vicdan azabından oturdum ağlıyorum bi anda dirseğim geldi kafasına 2 buçuk aylık bişey olur mu buz tutsam mı morarır mı ne yapsam bilmiyorum içim sızlıyor resmen
63_hulya_63 ibildere bişey olmaz Allah’ın izniyle gözlemleyin sadece anormal bir durumu gormezseniz bişey olmaz.gecmis olsun
uykucukoalaa ibildere hicbisey olmaz melekler koruyor bebekleri olur öyle şeyler Allah beterini yaşatmasın
amazontuba ibildere geçmiş olsun ben de çok heyecanlı ve sakar bi anneyim 🤭 çocuğum hastaneden eve geldiği gibi yıkayalım dedik banyo maşrapasının sapını kafasına vurmuştum günahhh 😅 insan vicdan azabı çekiyo ama ilerleyen zamanlarda hatırlayıp gülüyosun
kurabiyevarsimitvar Ay aceleyle bir şeyleri halletmeye çalışırken ben de çok yaşadım bunu bir şey olmadı şükür
ibildere mineksu ilk bebeğim olduğu için en ufacık bişeyde tedirgin oluyorum içgüdüsel olarak herhalde