25 aylık hergün abartsızız sinirden ağlıyorum. Çok güzel konusuyor ama o kadar huysuz mutsuz inatçı ki ne istediği söylemiyor sadece ağlıyor. Eşim de bende maymun olduk ya. Bişeyi yapsak suçluyuz yapmasak suçluyuz. Sonra eşimle birbirimize giriyoruz. Of of çok zor ya nolur biraz da uyumlu mutlu Modunda olsa çok mu zor. Bişeyi yicem der önüne koyarım yemicem diye ağlar alırım yicem der yine ağlar koyarım alır tabağı atar. Bu sadece birisi gün içinde kaç kriz üstümden geçiyor 😨😨😰😰😰