aybarsmom34 benim kızım 12 aylıktı ama ben bunu öğrenmesi için baya çabaladım inanın ki. En azından konuşmayı öğrenene kadar derdini anlatsın da rahatlayayım diye. İsme de geç bakmaya başladı çünkü hep canım cicim balım kızım diye sesleniyorduk. Siz hitap ederken ismiyle hitap edin yavaş yavaş alışır bu da yine 12. Aya yakın olur.😊 stres yok doğal besliyoruz, elimizden geldikçe ağır metallerden uzak tutuyoruz, televizyon otizm yapmaz ama uyaran eksikliğinden buna benzer belirti verir bunu unutmadan sakin sakin bebeğimizi severek büyütüyoruz❤️ kimseye de boş boş kulak asmıyoruz güzel annem. Daha bebeğin minicik sağlıklı, sıhhatli bir ömrü olsun