Arkadaşlar bebeğim dogdugundan beri meme delisi ben agzından almasam hayatta bırakmaz 5 ay olduk bu hala böle ilk aylar hep 500 gr aldıgı için ac olduğundan dolayı böle yapıyo dedik ancak şuan mama da versem yine aynı emziriyorum üzerine 120 cc mama içiyor (sütüm az sanıyordum ama özellikle gece emzirdigimde ayagımda sallıyorum karnından lukur lukur ses geliyo 🥴) gündüzleri 2 saat sonra ağlıyor tekrar yemek istiyor merak etttiğim sey doyan bebek diliyle iter mi bu ay da doyma hissi var mı yoksa ben doymuyo diye obez mi ettim cocugumu 🥺