ikitosbikannesi ben memnunum kadir ezildi taktigi yapiyorum once az deterjanla durulamada calistirip sonra tekrar deterjan koyup normal çalıştırıyorum. Leke pek kalmiyor. Oglumun camasirlarinida once suda islatip sonra makineye atiyorum. İnatci lekeler hemen hemen hic bir deterjabda cikmaz. Ben biraz lekeye sivi sabun feln dokup citileyip birakiyorum suya. Kendi camasirlarimizda zaten kolay kolay leke olmaz. Onuda kadir ezildi taktigi yapiyorum. Ama bu boykot kapsaminda maalesef ki sunu gördüm her seyde ulke olarak ne kadar yetersisiz. Bulasik/ camasir deterjani yerli ve ucuz olsa olmaz mi? Yerli diye aliyoruz yikamiyor. Beyaz esya da tv de tel de kendi urettiklerimiz kalitesiz. Gida sektörü desen batmis durumda bu kadar da yabancilara teslim edilmez. Gazzeyi bir kenara biraksak bile bu kendi ülkemizin milliligi icin cok vahim bir durum. Yedigimiz / ictigimiz/ giydigimiz / temizlediğimiz hep yabanci urun. Allah hayrini versin ne diyeyim.