tayincibires Kızlar selam bugün 2.ay aşılarımızı olduk. Hemşire ateş, ağrı, şişlik yapabilir dedi. Ne yapmalıyım ateş durumunda önereceğiniz şeyler var mı?
hasibe04 tayincibires 4 saat arayla bir çay kaşığı calpol verebilirsin ama bekle biraz benim bebeğimde hiç ağrı ateş olmadı mesela hiç vermemiştim
Masalmom_ tayincibires ateşi çıkarsa içalnına koltuk altına sirkeli bez kat ben öyle yapmıştım hemde üzerini ince giydirmiştim hafif ateş olmuştu bizde calpol fayda etmemişti