biranne06 Kakasını ⅘ günde bir yapıyor buna doktor normal dedi ilk bebiğimdede böyleydi yağla masaj yapıyorum gaz damlaları kullanıyorum ama hiçbir işe yaramıyor CLİMİKİD diye bir şey çıktı kullanan varmı gaz sorunu yaşayan anneler bakabilirmi
lwnmn Ben kullandım bebeğim ilk doğdu zamanlarda gerçekten bebeği o kadar rahatlatıyor ki mükemmel bişi küçük bir şişe fiyatı evet biraz yüksek ama kesinlikle değiyor sürüyordum hemen kesiyordu sancısın düzenli kullanımda kabızlığına da çözüm old
lwnmn biranne06 2 ay kadar kullandım bebeğimin süt alerjisi vardınaşırı gazlıydı bizde bilmiyorduk temmuzda doğum yaptım eylüle kadar kullandım eylülde alerjisini öğrenince Ona göre diyet vs yaptık gaz şikayetimiz kesildi ama o masaj yapının çok faydasını gördüm hala bile arada kullanıyorum bebeğimin kabız olduğu dönemde