Merhaba arkadaşlar 7 aylık bebeğim var ilk 5 ay falan anne sütü aldı sonra bıraktı beni bende o ay hasta oldum sonraki ay iki üç damla kanama gördüm bu ay geçiyor üç gündür olur mu böyle şeyler çok korkuyorum yeni bir bebek olma ihtimali bile beni korkutuyor korunuyoruz ama yinede korkuyorum böyle bir durum yaşayan varsa lütfen yazsın