Zhra78 Bebeğime biraz sesim yükseldi aşırı sinirendim kendimi çok kötü anne hissediyorum sizlere de oluyor mu bu durumlarda çok yoğun bir gün geçirmiştim 😞
kurabiyevarsimitvar Arada yaşanıyor… Sesimi yükseltmeyip sinirlensem bile içten içe rahatsız oluyorum ona sinirlendiğim için ama normali bu. Biz de insanız. Nefsimiz var duygularımız var.