endegerlima Çok önemli değil ama merak ettim 3 aylık bebeklerinize kaç ml biberon kullanıyorsunuz 125 ml biberonumuz vardı kırıldı bende 250 ml lik aldım büyük kullanışlı olurmu acaba
kurabiyevarsimitvar 240′lık almıştım onu kullanıyorduk hâlâ onu kullanıyorum kullanışlı ama bebiş kendisi tutamıyor 🫠 Ablam plastik kullanırdı hep bebişi kendisi tuttu biberonu ama plastik de sağlıklı değil işte
endegerlima kurabiyevarsimitvar evet camlar baya ağır bende plastik sevmiyorum ama plastik sipariş verdim bu sefer çünkü bulunduğum ilçede sadece eczanede bu biberon var o da küçücük biberona 700 tl diyor internetin 2 katı neredeyse sürekli sipariş verip bekleyemem diye plastik aldım beğenmezsem yine cam alirim bana daha temiz geliyor camlar
babyys Küçükten sonra çok büyük gibi geliyor ama alışıyorsun zaten tutamıyor biz tutuyoruz o yüzden zorlamaz 3 aylık bebek 125 ten yavaş yavaş fazla içebilir çünkü 120-180 arası içiliyor heralde benim ki 120-150 içiyordu
endegerlima babyys evet şuan kendim tutuyorum 2 saatte bir 100 ml içiyor bu sefer 250 ml alayım dedim 125 alsam 1 aya kullanamaz gibime geldi
endegerlima e18 çok teşekkür ederim benimkisi yarın 3 aylık.olacak 100 ml içiyor bende 250 ml lik aldım 125 lik alsam 1 ay sonra kullanamam çünkü