Ceren0109 Elisa3545 2.ay aşısında 5740 grmdı 61 cm dı dogdugu kiloda 3945 grm ☺️ suan 2 ay 19gunluguz
Elisa3545 Ceren0109 benimde 2940 doğdu dün 2 ay aşısı vardı 4850 1 ayda 800 gr almış ebe iyi dedi ama bana az geldi
Ceren0109 Elisa3545 canım her beebk farklıdır eger ebenıx yada doktorunuz iyi diyor bir sıkıntı gormuyorsa problem yapmana gerek yok iyi annesi kilosu da ☺️🙏
sevgice Elisa3545 valla hiç kıyaslama bile. Allah sağlık vermiş mi her şeyi yerinde mi. Başka dert vermesin rabbim canım.
Elisa3545 Ceren0109 ebemiz iyi dedi ilk ay 1kilo 140 grm almıştı 2. ayda 800 gr almış ne bilim bana az geldi evham yaptım 😊
Eyluladam Elisa3545 doktor olarak söylüyorum ve bi anne ,kilo alımı gayet normal her bebek farklı kilo alır 500-1000 gram arası aylık değişir evham yapmanıza gerek yok