2 buçuk yaşında kızım 2 gündür göz kırpmaya başladı hemen doktora götürdüm göz içinde kızarıklık var dedi damla verdi dün başladık ekran tv izleme durumu vardı malesef 2 gündür tamamen kestim onu da aranızda var mı bu durumu yaşayan tik olur diye çok korkuyorum