Merhaba kızlar bugün adetimin 12. Günü ben lh yüksekliğinden dolayı böyle çıktığını düşünüyordum bugün silikleşti sizce yumurtlama ve çatlama mı oldu? Çok erken oldu sanki eğer olduysa da.. tedirginim fikirlerinize ihtiyacım var. Hayır macunu kullanıyorum 12 gündür ondan mı oldu acaba

