Kızim 13 ayliğin icinde 4 disi var diger dişleride baya belli edio kendini ama henuz ptlamadi benim merak ettiğim diş sancisi 2 haftadir uykudan uyandirıp asla sakinleşemiyo böyle kendini kusturana kadar katılana kadar ağlıyo diş sancisı bunlari yaptirir mi ya ilk cocuğumda hic bu denli diş sancisi görmemiştik gece 4de kalkti sabah zorla 10da uyudu yavrum uyuyamıyo sürekli 15 dkda bir 20 dakikada bir ağlarak uyaniyo her gece 1 kez o sakinleşemeyen kendini kusturaana kadar katılana kadar ağlamayi yaşiyoruz diş mi başka bişi mi anlam veremiyorum