revsan_34 Merhaba ben 1,5 ay önce sezeryan doğum yaptm. Sezeryan bölgesinde dikişim yok yapıştırma yöntemi uygulandı. Kabuklanma oldu. Kabuklanması normal mi, kabukları temizleyeyim mi bazıları kalkıyo bazıları korkuyorum kaldırmaya
meryplt Öncelikle geçmiş olsun sana kimse cevap vermemiş bende 23 gün önce sezeryan oldum yaram kabuk bağladı nasıl geçti normal mi bilgi verir misin