2 buçuk yaşında kızım var ve asla yemek yemiyor ne kahvaltı ne akşam yemeği ne de meyve hiç bişey yemiyor inanın ağzına bir kaşık yemek sıkamıyorum sürekli kilo veriyor çikolata dahi yediremiyorum inanın çok çaresizim oturup ağlıyorum sürekli iyice yıprandım bu durumla karşılaşan oldu mu hiç