barbiee_ evet krizlere giriyo dimi anlamıyo dinlemiyo. Malesef benimki 2 aylıkken memeyi bıraktı mamaya geçmiştik. Hala gece uykusuna geçerken sadece mama içer. Emmeyi bıraktıktan 2 ay sonra yani 4. Ayından beri sabaha kadar 14 saat kesintisiz uyur o zamanlar tabi beslenmeye kaldırıyordum ama uyanmazdı. Şimdi bide beslenmiyo bi yatıyo sabah hatta öglene dogru 14 saat uyumus oluyo öglen de tek uyku yapıyo 2 saatlik