barbiee_ mematiii 😅😅 sabır çeke çeke bir hal olduk zaten. Bende oyun havası falan açıp kendimi motive ediyorum ahaahh
mematiii barbiee_ ahahah vallaha sabahları şarkı öğlen şarkı iş yapıyorum ozamanlar seviyor yoksa oyuncak falan oynamaıyor pek ben anlamadım.Öğle uykusu bi saat olsa Allah’ım bin şükür diycem ama oda değişik.Daha dün aşı olduk bi vurmalar saçımı çekmeler başladı bakalım Allah bu günleri çabuk sıkıntısız geçirsin inşallah 🙏🏻🥺🌺
barbiee_ ayseee_ he canım sağlıkları yerinde olsun tabiki ☺️ bizimkide aynı atını kanepenin üstüne çıkarıyor orda biniyor bi düşse Allah korusun
mksaylan ayseee_ benimkide 10 güne 15 ayını dolduruyor. Hareket kabiliyetleri ne zaman artıyor bu yavruların işte koltuktan atlamaktır hoplamak zıplamaktır falan. Benim oğlum 9 aylıktan beri yürüyor mesela ama ancak koşmaya başladı
ayseee_ mksaylan yani benim kızım koltuk tepesine çıkıyor ama sonra dönüp dikkatlice iniyo daha atlayamiyor atlasa düşer hani ama mesela arkadaşımin oğlu iki yaşında rahatlıkla çıkıp atlıyor falan hepsi farklı ya değişiyor canım
barbiee_ mematiii aynen Buda oynamaz yeni alırım bi 10 dk oynar sonra atar işi gücü tas tabak😃 18.ay aşısımı
barbiee_ ayseee_ bende bende hele bi yatınca görsün beni yatmak bana haram zaten gelir vurur tepeme çıkar aaaa yatmakta nedir
barbiee_ mematiii ateş falan yaptı mı bizimde 2 gün sonra aşımız 🤦♀️ saçma sapan şeyler diyorlar aşı için karşıt değilim hep yaptırdım da içim bi huzursuz buna karşı
mematiii barbiee_ yok yapmadı bugün hafif var ama bacağına buz tut denmişti bi tarafı hafif şişti ama onun harici orda ağladı .Aşı için herkes birşey diyor ama yaptırmasakta arıyorlar ve diğer yaptığı aşıların ikinci dozu geya üçüncü dozu olduğu için mecbur yapılcak yoksa ilk yaptırdıklarımızın bi anlamı kalmaz.
barbiee_ mematiii çok şükür. Bizimkine de aşı ateş yapmıyor çok fazla inşallah Buda yapmaz. Ay valla herkes bir şey diyor yaptırsan bir türlü yaptırmasan bir. Hangisini pekiştirmesiydi bu
Ipekkuss mematiii merhaba yorumunuzu şimdi okudum da benim kızım 19 aylık geçen ay yaptırdık aşılarını ama iki koldan bir ağızdan oldu yani bize bacaktan yapmadılar. Şu an bi tedirgin oldum iki taraftanda yapılabiliyor mu bilginiz var mı acaba?
mematiii barbiee_ aynen öyle yapmaz ateş diye düşünüyorum ya zaten iki aşı birde ağızdan damla veriyorlar.
mematiii barbiee_ 2,4,6 .ayda ilk dediğim aşıyı ,hepatit A yı bu ay yaptırmaya başladık birde iki yaşında ikinci dozu olacak.Ağızdan verilen çocuk felci de
mematiii mematiii 6.ayda ve bir buçuk yaşında yaptırdık.2 yaşındayken de tek aşı varmış oda hepatit A ' nın ikinci dozu