Bizim 4.ay itibariyle egzamamız oluştu atak bölgesi boynuydu kızımın advantan krem kullandığımızda hemen azalırdı ama tekrar çıkıyordu.8.ayda alerji doktoruna gittik onun önerdiği krem ve şampuan egzamasını tamamen geçirdi.Şampuan linola,krem molien.Bundan sonra başka hiçbir ürün almam.