limonludondurma_ Anne, mama, dede diyor. Bilinçli mi değil mi bilmiyorum. Ama dedeyi bilinçli diyemez dedesiyle çok haşır neşir değil. Acıkınca mama diyor o bilinçli. Anneyide ben sürekli tekrarlayıp öğrettim. Benim anne olduğumu biliyor ağlayınca anne diyor. Sizin bebekleriniz neler diyor acaba daha çok mu kelimeleri olması lazım ayına göre beni bilgilendirin.
maygirl limonludondurma_ hayir yeterli.zaten 9 10 ay babaildama zamani 12 aylik iken bilincli bikac kelimesi bile yetrli.ama konusmaya meyilli ise nekadr cok blincli telaffuz edeblse anlamina blio soykese iyi tabi.şuan icin yeterli 1 yasinda en az 3 5 kelime blincli diyor uzmanlar..bol knusun kitaplarda ayina uyhun kelimeler hayvanlar hayvan taklitleri ogretin cabucak ogreniyorlar zaten.siz yeterki ilgilenin.ogretin.
diana96 limonludondurma_ bebeğim 3 dille büyüyor 9ay 10 gün sadece baba diyor birde anlamsız şeyler sizinki gayet güzel ❤️
bskngulcan Anne demeyi nasıl öğrettiniz bizimkide bababab geziyo ortada :) gel gel mama baba dede diyor bizimkide.bide bay bay yapmayı cok seviyo direk el sallıyor
karayelmgl Bizimde anne ( bunu 4.ayda demeye başladı daha doğrusu ağlarken derdi ) bilinçli değildi tabi. Anne baba dede anneanne hadi mama diyor suan 10ay 3 günlük. Anlamsız kelimeleri de var onun dışında 🙃
Yorgunanne3 9 aylık oqlum anne,baba,abıla ( sürekli ablası diye yanında tekrarladimız için) dede,mama,qel,bekge(altını deqistirmek zulüm o yüzden sürekli bekle diyorum🙃) hadi,annene,