segah06 Çocuğun eli kapı boşluğuna sıkıştı, çekerek çıkardım. Derisi soyulmuştu çok hafif. Orta ve yüzük parmağında şişlik var. Fakat parmağını oynatabiliyor. Kırık vs var mıdır? Çok korkuyorum