Merhabalar
Kızım 20,5 aylık
Baba, al,ver, gel, küs,cici,aaaay,mama,dede,yok,düştü, aç gibi"i3/4 kelimesi daha var her denileni yapıyor. Acaba çok mu geride 2li kelimesi yok sizce doktora göstermelimiyim.
Düştüğünde nerden düştüğünğ neresinin ağrıdığını gösterip uf der çöpü çöpe atar
Etrafımdakiler şuan bülbül olması gerekiyodu diyorlar tedirginim