Merhaba ben öğretmenim, bu nedenle yaz tatilinde kolay olur diye yazın başladım. O kadar büyük bir hata yaptım ki çocuk hazır mı diye bakmadım. Psikolojik olarak yıkıldım. Sanki çocuğun suçu gibi her altına yaptığında kızdım. Bir hafta sonra hala altına yaptığını görmek dışarı çıkamamak beni çok yıprattı. Okulda da altına kaçırmaya devam etti. Arada zamanı tutturuyorduk ama o söylediği için değil tesadüfen oturacağı tutarsa tuvalete. 3 yaşında birden söylemeye başladı. Kendime o kadar kızdım ki. Keşke bekleseymişim. Lütfen onun söylemesini bekleyin