Kızlar bebeğim 16 aylık 9,5 aylıkken ilk dişini çıkardı, sonrasında ön kesiciler bir kaç ay arayla çıkmaya devam etti. Önde 4 dişi oldu yan kesiciler bembeyaz, çıkmak üzere diye beklerken 3 azı dişini çıkardı. Şuan sol alt azı ve sol üst yan kesiciler çıkmak üzere gibi duruyor. Diş sırasının bir önemi var mı? Başına gelen var mı? Doktora danışmamı gerektiren bir durum var mı? (12 ay kontrolünde genel diş kontrolünü sormuştum 18 ay uygun demişti o zaman 4 dişi vardı)