sudess 7.ayda sütüm azaldığı için mama vermeye başladım, ek gıdayı yaklaşık 1 buçuk aydır yiyoruz hiç kabız olmuyordu fakat mama verdiğimden beri çok kabız oluyor mamadan dolayı olabilir mi bu kadar kabızlık
Sunismyson sudess muhtmelen çünkü anne sütü en kolay sindirilen besin olduğu için bebekler 60-90 dk’da bir acıkırlarmış ilk aylarda mama alanların uzun süre acıkmamasının sebebi de tok tutması. Ek gıdayla beraber muhtemelen bağırsak düzeni bozulmuş anne sütüyle oluşan düzeni mamayla bozulmuş ve hazımsızlığa yol açmış.
aybala1 sudess Bende sma kullanıyorum 5.5 aydan beri mama kullanıyoruz bizde sütüm kesildi çünkü. Günde bir kere mamasının içine bir çay kaşığı zeytinyağı koy bana doktorum söylemişti o zaman hiç kabız olmuyor 🙏🏻
aybala1 ymrrrr Mama ya başlayınca sma comfortla başladım , bir kere deneyelim dedik bebelac goldu acayip kabız yaptı. Tekrar comforta döndüm.